همه چیز درباره نحوه فهمیدن تاریخ لاستیک تایر آنلاین شاپ | dlcatalog

همه چیز درباره نحوه فهمیدن تاریخ لاستیک تایر آنلاین شاپ | dlcatalog

اولین مولفه نشان دهنده کلاس خودرویی است که این تایر می تواند برای آن مورد استفاده تاریخ لاستیک قرار گیرد. اینجا هرکس تو کارش استاده این شعار استاده است; که از اواخر سال 1397 در تلاش است با ارائه اطلاعات شفاف و واقعی متخصصین را به شما معرفی کند. حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصصی برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید. سلام، من کیانا دیلمی از تهران، دانشجوی رشته داروسازی علوم پزشکی هستم و علاوه بر تحصیل در دانشگاه، از اواسط سال ۹۹ در بخش انتشار محتوا و محتوانویسی فعالیت میکنم.

  • این نشانه‌ها بیانگر نگهداری لاستیک در شرایط بدی بوده که در نهایت باعث فرسودگی آنها شده است.
  • برای تعویض لاستیک و تایر ماشین میتوانید مطلب آموزش گام به گام تصویری تعویض تایر و لاستیک ماشین را مطالعه کنید.
  • اغلب صاحبان وسیله نقلیه هنگامی اقدام به تعویض لاستیک خودرو خود می کنند که آج آن به 3 میلی متر رسیده باشد و وقتی میزان عاج لاستیک به این عدد می رسد اقدام به تعویض آن می کنند که این امر کاملا اشتباه است .

تاریخ تولید لاستیک یزد تایر نیز مانند لاستیک‌های دیگر با عدد چهار رقمی مشخص شده است که دو رقم اول آن هفته‌ی تولید لاستیک یزد تایر و دو رقم بعدی سال تولید لاستیک به میلادی است. برای نمونه اگر روی لاستیک یزد تایر عدد 0109 حک شده باشد، تاریخ تولید این لاستیک هفته اول سال 2009 میلادی است. تمامی لاستیک‌های تولیدشده مانند لاستیک خودروهای سبک و سنگین، دوچرخه و موتور تاریخ تولید دارند. تاریخ‌های تولید درج‌شده روی تمامی لاستیک‌ها حتی لاستیک‌های ایرانی به صورت میلادی هستند. این تاریخ معمولا ۴ رقمی است که ۲ رقم اول سمت راست بیانگر سال و ۲ رقم دوم از سمت راست هفته تولید را نشان می‌دهد. اما نحوه فهمیدن تاریخ لاستیک چگونه است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

  6 Best Electric Tea Kettles of 2023, Tested by Experts | gastrobackuae

پیدا کردن تاریخ تولید و نحوه فهمیدن تاریخ لاستیک

ممکن است تا تاریخ انقضا لاستیک هانکوک خودرو شما چندین ماه باقی مانده باشد، اما لرزش یا صدای بلند لاستیک را می‌شنوید! در این صورت احتمالا لاستیک خودرو شما با مشکلی روبروست که باید با تکنسین‌ها مطرح کنید یا لاستیک را تعویض نمایید. بنابراین برای جلوگیری از ترکیدن لاستیک یا هرگونه اتفاق ناگوار دیگری که موجب به‌خطر افتادن سلامت شما خواهد شد، به عمر مفید آن دقت کنید.

فروش اقساطی دیگنیتی با کمترین پیش پرداخت + جدول فروش اقساطی

اگر از علاقمندان به شیر اصیل و کلاسیک فرانسوی الاصل با موتور قدرتمند تیوفایو هستید، ما در سایا خودرو با بهترین شرایط اقدام به عرضه اقساطی پژو پارس tu5 کرده‌ایم. با شرکت در این طرح از مزایای تحویل فوری، قیمت واقعی و مشاوره رایگان پیش از خرید بهره‌مند خواهید شد. این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. همانطور که میدانید لاستیک هم طول عمر مشخصی دارد و بعد از آن فرسوده و خراب میشود. همان‌طور که در این تاریخچه مطالعه کردید، تاریخچه لاستیک خودرو از فراز و نشیب‌های بسیاری برخوردار است. صنعت تایرسازی همچنان مراحل تحقیق و توسعه خود را می‌گذراند و روز به روز به فناوری‌های ساخت لاستیک افزوده می‌شود.

فروشگاه اینترنتی تایر آنلاین شاپ

کلمه‌ی تایر از واژه‌ی فرانسوی “tirer” به معنای کشیدن نشات گرفته است. دلیل این نام‌گذاری این است که در گذشته تایر به تسمه‌های آهنی و سیم ضخیمی که به دور چرخ کالسکه قرار می‌گرفت، گفته می‌شد. هدف از تاسیس گلوبایت گسترش علم و صنعت جهانی در ایران و ارائه خدمات اینترنتی و خودرویی در کمترین زمان ممکن می باشد.

  باربری تهران به آنکارا ارسال بار از تهران به آنکارا شرکت حمل و نقل ترکیه