【 برای ثبت شرکت در دبی چه روش هایی وجود دارد؟ 】2022 موسسه مهاجرتی آوات | do-tourism

【 برای ثبت شرکت در دبی چه روش هایی وجود دارد؟ 】2022 موسسه مهاجرتی آوات | do-tourism

حالا که با انواع شرکت در دبی آشنا شدید، بهتر است انواع مجوز ثبت شرکت در دبی را بشناسید و باتوجه‌به اهداف خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. مجوز شرکت مجازی در دبی، دستورالعملی است که این امکان را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در خارج از دبی فراهم کرده است تا بدون نیاز به حضور و اقامت در دبی یک کسب‌وکار و شرکت را راه‌اندازی کنند. شما با ثبت شرکت در دبی می‌توانید برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود هم ویزا دریافت کنید. برای استفاده از این شرایط باید مدارک آن‌ها را هم به عنوان همراه برای سفارت ارسال کنید. البته اگر مایل باشید می‌توانید همسر و یکی از فرزندانتان را هم به عنوان سهامدار شرکت انتخاب کنید.

  • اسناد و مدارک هویتی خود و همچنین تقاضانامه‌هایی را که دارید، بایستی یا به زبان عربی و یا به زبان انگلیسی ترجمه کرده و مهر دارالترجمه را نیز بر روی آن‌ها داشته باشید.
  • هزینه تهیه بلیت و هزینه اقامت از مهم‌ترین هزینه‌هایی است که برای سفر به دبی باید پرداخت کنید.
  • اگرچه این دو شعبه از نظر فیزیکی جدا از یکدیگر هستند، از لحاظ حقوقی با یکدیگر ارتباط دارند.
  • با مجوز حرفه‌ای حتی با وجود ضامن و سرمایه‌گذار، مالکیت کامل شرکت بر عهده شما خواهد بود و نیازی به نگرانی از این انواع ثبت شرکت در دبی بابت وجود ندارد.
  خرید اقساطی انواع کوییک صفر و کارکرده از همراه مکانیک مجله پدال | bartarinha

افرادی که موفق به ثبت شرکت در دبی شده‌اند این امکان برایشان فراهم می‌شود که با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس یا Gulf Cooperation Council همکاری کنند. شورای همکاری خلیج‌فارس که به اختصار GCC خوانده می‌شود متشکل از شش کشور عربی است که به خاطر بازار بزرگ و جمعیت بالایی که دارد، فرصت‌های اقتصادی بی‌شماری را در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ثبت شرکت در شهر دبی این است که سرمایه‌گذاران نیازی به پرداخت مالیات ندارند. حال نوبت به آن رسیده است که شما را با نحوه ثبت شرکت در شهر دبی آشنا کنیم.

بهترین مجوز ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان کدام است؟

اخذ مجوز صنعتی از شرایط ثبت شرکت در دبی در زمینه‌های تولید، تهیه و عرضه کالاهایی مثل دارو، مواد غذایی، صنعتی و یا شیمیایی است. هنگامی که مجوز برای شما اعطا می‌شود کافی است یک کفیل داشته باشید تا مرحله ثبت شرکت انجام گیرد. به این ترتیب که ۴۹ درصد از مالکیت از آن شما و ۵۱ درصد دیگر از آن کفیل است. این مجوز نیز نیاز به کارگاه، کارخانه و یا محلی برای تولید و پخش کالاها دارد؛ یعنی دریافت‌کننده این مجوز باید یک آدرس و مکان حقیقی برای کسب‌وکار خود داشته باشد. ثبت شرکت در دبی بدون کفیل هم ممکن است؟ در بسیاری فعالیت ها در کشورهای خارجی از جمله امارات شما نیاز به فردی تحت عنوان کفیل دارید. زمانی که شما در امارات نیستید، کفیل‌تان می‌تواند به امور رسیدگی کند.

با ثبت شرکت در دبی چقدر طول می‌کشد تا اقامت امارات بگیرم؟

این قانون مقرر می‌دارد که برای کلیه سازمان‌های تجاری (خارج از مناطق آزاد اقتصادی) شرط 51 درصد سهم شریک محلی (شهروند کشور) الزامی است. ازآنجاکه دبی روابط بسیار خوبی با سایر کشورهای دنیا دارد، راه‌اندازی شرکت و فعالیت در این شهر، دست شما را برای کسب‌وکار بسیار باز می‌گذارد. دسترسی به بازار آزاد بدون محدودیت‌های ارزی و ارزش بالای درهم، واحد پول دبی، نسبت به ارزهای باارزشی همچون دلار آمریکا و یورو و …، از لحاظ اقتصادی بسیار به نفع شما خواهد بود. داشتن کفیل یا نماینده شرکت یکی از شرایط ثبت شرکت در دبی است، اما بدون این شرط هم می‌توانید شرکت خود را ثبت کنید. یکی از دیگر هزینه‌هایی که برای ثبت شرکت در این شهر باید پرداخت شود، هزینه اخذ کارت است.

  ارائه تمامی خدمات باربری در باربری تهران باربری تهران

چگونگی واردات لپ تاپ از دبی

شرایط ثبت شرکت‌های منطقه آزاد (FZC) شبیه به شرایط ثبت شرکت‌های LLC در دبی است و برای تأسیس شرکت حداقل به دو سهام‌دار نیاز دارید. یکی از مزایای این نوع شرکت‌ها برای فریلنسرها و افرادی بوده که ۱۰۰ درصد کارشان غیرحضوری است. با این حال ساکنین ایران، مصر، افغانستان، سریلانکا، عمان، تایلند و ونزوئلا نمی‌توانند از چنین فرصتی استفاده کنند. هزینه تقریبی اجاره دفتر بستگی به محل اجاره و متراژ آن دارد اما به طور تقریبی سالیانه از دو هزار درهم شروع شده و تا ۱۱ هزار درهم هم افزایش پیدا می‌کند. تنوع کسب‌وکارها و تسهیلاتی که به آن‌ها داده می‌شود دلیل رونق گرفتن ثبت شرکت در دبی است.