راهنمای خرید انواع کباب پز گازی ارزان، باکیفیت و استاندارد

راهنمای خرید انواع کباب پز گازی ارزان، باکیفیت و استاندارد

فروشگاه نگین طبخ خاورمیانه یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه عرضه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی است که با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی ها، اقدام به تولید و عرضه انواع باربیکیو باربیکیو گازی نموده است. خریداران عزیز می توانند با توجه به نیاز خود، بهترین دستگاه های باربیکیو همراه با بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش عالی را در وبسایت پیش رو خریداری نمایند. البته با توجه به اهمیت و حساسیت این دستگاه به خریداران عزیز توصیه میشود، تمامی فاکتورهای لازم را بررسی کرده و در صورت نیاز و عدم تخصص در این زمینه، از کارشناسان متخصص، برای بررسی و خرید، مشاوره دریافت نمایند. با وجود محصولات متنوع در بازار، انتخاب یک کباب‌پز کاربردی، با دوام و از همه مهم‌تر اقتصادی کمی دشوار به نظر می‌رسد. اگر مواردی مانند گارانتی معتبر، اندازه دلخواه و ایمنی را هم در نظر بگیریم این انتخاب چالش بر‌انگیز خواهد بود. حال اگر شما فردی باشید که کیفیت ساخت، اشتعالی قدرتمند و یکنواخت و امکان استفاده از تجهیزات جانبی مانند استیک پز چدنی، سبد ذغال، هود و پایه نیز مدنظرتان باشد انتخاب درست تبدیل به عاملی حیاتی می ‌‌گردد.

  • پوشش چدنی که روی شعله‌ها قرار گرفته از رسیدن شعله مستقیم به کباب‌ها و یا نفوذ چربی آن‌ها به داخل سوراخ شعله‌ها باربیکیو جلوگیری خواهد کرد.
  • برند فازنهایت با تولید یک کباب پز گازی ۷ شعله دیگر که با گاز شهری و کپسول کار می‌کند، امکان پخت برنج یا آماده کردن هم‌زمان چای را برای شما فراهم آورده است.
  • در بخش توضیحات با این محصول ، کاربرد و اهمیت آن و در بخش ویژگی ها با مشخصات فنی آن آشنا شدید.
  • در زیر کباب‌پز یک عدد سینی متحرک از جنس گالوانیزه برای جمع‌آوری اشک کباب تعبیه شده است.
  باربری در شیراز 09178708616 اسباب کشی در شیراز

اگر تصمیم به خرید کباب پز گازی را گرفته اید باید نکاتی در این باره بدانید تا هنگام انتخاب خرید انواع کباب پز گازی دچار سردرگمی نشوید و خرید لذت بخشی داشته باشید در ادامه ای مطلب باما همراه باشید تا با این نکات آشنا شویم. اگر تصمیم به خرید کباب پز گازی را گرفته اید باید نکاتی در این باره بدانید تا هنگام انتخاب خرید انواع کباب پز گازی دچار سردرگمی نشوید و خرید لذت بخشی داشته باشید در ادامه ای مطلب با طوطی کالا همراه باشید تا با این نکات آشنا شویم. کباب پز روگازی با توجه به شعله اجاق گاز مراحل پخت یکنواخت را یرای طبخ کباب فراهم میکند و شما می توانید به راحتی با تهیه یک کباب پز روگازی آشپزخانه خانگی خود را کامل کنید. شرایط پخت و پز برای آشپزان همیشه مسئله مهمی بوده و است، ابزار های آشپزی در آشپزخانه های صنعتی در مدل های رومیزی و ایستاده تولید می شوند. کباب پز ایستاده هم همیشه از جمله مواردی است که باید برای تهیه کباب از آن استفاده نمود.

باربیکیو پارس نوین مدل PNX50

در این شرایط با استفاده از کباب پز کپسولی می توانید به وسیله یک کپسول گاز مایع هم از داشتن یک کباب لذت بخش بهره ببرید. این کباب پزها دقیقا مشابه مدل های شهری هستند، تفاوت عمده آن ها در نوع پستونک است و به راحتی می توان کاربری آن ها به گاز شهری را با تعویض پستونک انجام داد. اما چون از برق استفاده می کنند قابلیت متحرک بودن خود را از دست داده اند و همین دلیل باعث شده اکثرا از این مدل برای خرید اینترنتی کباب پز استفاده نمی کنند.

کباب پز تابشی

این مدل مجهز به توری گریل، سینی چکه‌گیر، سینی از جنس چوب راش در بغل و قسمت پایین باربیکیو، ناودانی چدنی روی شعله‌هاست که مانع از سوختن کباب در اثر شعله مستقیم می‌شود. آیا شما هم از علاقمندان به کباب هستید؟ یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روش های طبخ غذا کبابی کردن با کباب پز است که در سر تا سر دنیا، خصوصا در ایران، طرفداران زیادی دارد. کباب کردن یکی از قدیمی ترین روش های طبخ غذاست که پیشینه آن به کشف آتش توسط انسان بر می گردد. این روشِ قدیمی روز به روز محبوب تر شده و هنوز به شکل های مختلف پای ثابت مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و مجالس رسمی است. برند های محبوب کباب پز و باربیکیو به ترتیب الویت عبارتند از استیل,جهان,هنریچ,بوفالو, … در ادامه انواع باربیکیو های گازی نگین طبخ خاورمیانه و ویژگی های آن را معرفی خواهیم کرد.

  لیست باربری های تهران به شهرستان 09127409082

با افزودن سبد ذغال امکان استفاده از سوخت ذغال و لذت بردن از طعم اصیل کباب دودی فراهم می‌گردد. با استفاده از کلاهک هود می‌توانید دود کباب را به مسیر دودکش هدایت نمایید و در صورت وزش نامطلوب باد همچنان کبابی یک‌دست پخت نمایید. به دلیل داشتن ورق های چدن روی شعله ها باعث مغز پخت شدن کامل میشود.

سینی این مدل از بهترین کباب پز برای جمع شدن چربی و ضایعات مواد غذایی نیز کاربرد دارد. این کباب پز با استفاده از گاز شهری و کپسول کار می‌کند و بسیار سبک و قابل حمل است. یکی از کباب پزهای چندمنظوره موجود در بازار مدل BBQ 412 است که هم به عنوان منقل، هم کباب پز و هم آتشدان استفاده می‌شود. اگر از کثیف‌کاری آماده کردن زغال برای کباب خسته شده‌اید، می‌توانید خرید کباب پز روگازی صبا مدل رعنا را امتحان کنید. از این مدل می‌توانید روی گاز یا پیکینیک به راحتی استفاده کرده و هر نوع کباب و غذای دیگر را روی آن بپزید.

خرید کباب پز ضیافت مدل تابش ۲۰۲۰

از جمله بهترین کباب پز گازی موجود در بازار می‌توان به مدل ۲۱۱ اشاره کرده که پایه‌ای تاشو، قابل حمل با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد. برند فازنهایت با تولید یک کباب پز گازی ۷ شعله دیگر که با گاز شهری و کپسول کار می‌کند، امکان پخت برنج یا آماده کردن هم‌زمان چای را برای شما فراهم آورده است. این کباب پز گازی، ۸ شعله بوده و با ریختن آب درون سینی گالوانیزه آن، از ایجاد هرنوع دودی جلوگیری خواهید کرد. بهترین کباب پز گازی مدل ۲۰۲۰ دادیسان، مجهز به موتور گردان اتوماتیک است و با خیالی راحت می‌توانید کناری بنشینید و روند پخت کباب‌های خوشمزه خود را نظاره کنید. باربیکیو مدل Yonik مدل یونیک که یک کباب پز گازی ایستاده و پایه‌بلند است، هم برای استفاده داخل آپارتمان و منازل مناسب است و هم برای باغ‌ها و ویلاها و آشپزخانه‌هایی که حجم کمی از کباب را درست می‌کنند. در مدل های تابشی دیگر خبری از دود نمیباشد.پخت بسیار عالی و مناسب برای مغز پخت شدن انواع کباب و جوجه کباب میباشد.دارای مدل های ایستاده و رومیزی میباشد.مدل های تابشی و خانگی یکی از پر طرفدار ترین کار های این محصول میباشند.

  ترکیبات بتن آماده چیست؟ بتن سازان برج زینو

در این بخش قصد داریم به تقسیم بندی انواع کباب پزها براساس ظاهر و کارایی آن ها بپردازیم. هنگام خرید کباب پز خود نمی توانید از اهمیت بالایی که زیبایی ظاهری آن دارد؛ ساده بگذرید. شما احتمالا در مهمانی ها و دورهمی های خود از کباب پز مورد نظرتان استفاده خواهید کرد. در نتیجه، باید مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت، ظاهر آن نیز شیک و زیبا باشد. این مورد در صورتی که بخواهید از کبابپز خود در حیاط ویلا یا باغ خود استفاده کنید اهمیت به مراتب بیشتری نیز پیدا می کند. اگر میخواهید فیلم مربوط به باربیکیو گازی را مشاهده کنید وارد فیلم تجهیزات آشپزخانهشوید.