شیر گیوتینی چیست؟ کاربرد شیر گیوتینی پیکاتک | کسری ساران

شیر گیوتینی چیست؟ کاربرد شیر گیوتینی پیکاتک | کسری ساران

البته گاها پیش می آید که به تدریج سرعت حرکت شاره ای که به سمت جلو جریان یافته، کاهش یابد یا حتی مسیر حرکت آن بر عکس  شود، در این حالت که ممکن یک بحران رخ دهد، دیسک بسته می شود. در کل نوع آلیاژ به کار رفته در شبرآلات صعنتی تحت تاثیر چند فاکتور بسیار مهم قرار دارد. عواملی نظیر نوع سیال، فشار و دمای آن سیال، بر نوع متریال به کار رفته در شیرها تاثیرگذار است.

  • شیرهای گیوتینی در سایزهای ۲″ اینچ الی ۲۴ اینچ تولید و عرضه میگردند جهت خرید کلیه شیرهای گیوتینی در سایزهای مشروحه زیر با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید.
  • حداکثر فشار کاری بر حسب سایز شیر کشویی چاقویی میراب را در جدول نیز می توانید مشاهده کنید.
  • زمانی که پمپ را بر سر لوله های پمپ نصب می کنید فشار آب بعد از کنتور نسبت به فشار آب بیشتر خواهد شد.
  • گروه صنعتی ناین در این صفحه بر آن است تا با نگاهی کوتاه به ساختار و عملکرد این محصول و معرفی انواع مختلف آن ، اطلاعات فنی لازم برای خرید شیر چاقویی را در اختیار شما کاربر گرامی قرار دهد .
  • جهت دریافت جزییات فنی و فهرست قیمت شیر چاقویی از مجموعه صنعتی ناین از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.
  • یکی از راه های کاهش کورس دیسک در این نوع شیرها،جا به جایی محل لولا به سمت داخل صفحه دیسک می باشد.این کار سبب کوتاه تر شدن کورس دیسک و کاهش زمان شیر میشود.
  فلزات رنگین و 8 نوع اصلی آنهافلزات رنگین و 8 نوع اصلی آنها | brassonline

مجموعه ناین در جایگاهی همسطح نمایندگی شیرگیوتینی از معتبرترین برندهای چینی  با مناسب ترین قیمت، مشاوره فنی، خدمات پس از فروش و گارانتی اختصاصی به صورت حضوری و اینترنتی انواع شیر چاقویی یا شیر گیوتینی از سایز 1 اینچ الی 12 اینچ را عرضه می دارد. از آنجا که پیش نیاز اصلی در خرید هر محصول داشتن اطلاعات مناسب از آن موضوع می باشد، این نوشتار به عنوان یک راهنمای جامع در بحث معرفی و خرید شیر چاقویی یا شیر گیوتینی در انواع مختلف توسط کارشناسان فنی مجموعه ناین تهیه شده است. قیمت شیر گیوتینی برمبنای نوع، سایز، جنس، نوع اتصال و نوع عملگر و دیگر فاکتورها متفاوت است. به طور کلی  قیمت شیر چاقویی در رده برندها و کشورهای تولید کننده اروپائی نسبت به برندهای چین سطح بالاتری دارد . به همین ترتیب از دیدگاه کیفیت محصول تولید شده و کارکرد دستگاه نیز محصولات تولید اروپا با توجه به استانداردهای تولید و تکنولوژی ساخت سطح بالاتری را در مقایسه با محصولات تولید چین به خود اختصاص داده اند. گروه صنعتی ناین با گردآوری مجموعه ای از انواع شیرگیوتینی ساخت چین با درجه کیفی بالا و درجه یک ، این محصول را با کیفیت قابل رقابت به بازار عرضه می دارد و مناسب ترین لیست قیمت شیر چاقویی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شیر گیوتین پنوماتیک

گروه صنعتی ناین در این صفحه بر آن است تا با نگاهی کوتاه به ساختار و عملکرد این محصول و معرفی انواع مختلف آن ، اطلاعات فنی لازم برای خرید شیر چاقویی را در اختیار شما کاربر گرامی قرار دهد . به طور کلی توصیه می شود فرآیند انتخاب و خرید شیر چاقویی به عنوان یک تجهیز تخصصی همراه با مشاوره فنی با کارشناس متخصص صورت گیرد تا بتوان به کارکرد مطلوب و متناسب با نوع سیستم دست یافت. در ادامه صفحه با نگاهی بر ساختار شیر چاقویی ، به معرفی انواع مختلف این محصول می پردازیم که با توجه به آن ن بهتر است پارامترهای اصلی در خرید این محصول به دقت مورد بررسی قرار گیرد. این شیر اساسا با حرکت خطی عمودی مسیر سیال را کنترل و قطع یا وصل می کند و در دو نوع اتصال  شیر چاقویی ویفری و شیر چاقویی لاگ طراحی و تولید می گردد. شیر چاقویی به دلیل بالا بودن میزان خوردگی سیالات عمدتا جنس تیغه از استیل ضد زنگ و بدنه از جنس چدن و یا بصورت تمام استیل ( بدنه و تیغه هر دو از استیل ) به بازار عرضه می شود.

  دانلود تمام نوحه های جواد حیدری در تاریخ ما | pelan3

فروش شیر سلونوئیدی – شیر برقی – شیر برقی بگ فیلتر

اصولا این شير کشویی چاقویی به منظور قطع و وصل جریان طراحی شده است و چنانچه به منظور کنترل جریان استفاده شود باعث بـروز پدیده کاویتاسيون و در نتيجه آسيب دیدگی بدنه و اجـزاء داخلـی خواهـد شـد. از اینـرو لازم اسـت در زمـان انتخـاب شـير، پارامترهایی از جمله فشار بالادست و پایين دست، ميزان دبی عبوری و سرعت سيال و شاخص کاویتاسيون مورد توجـه طـراح قرار گيرد. آب بندی شیر کشویی چاقویی از یک طرف انجام می شود و جهت عبور سيال در خط لوله، بایستی هم جهت با فلش روی بدنه شير باشد.این شیر برای استفاده در خطوط گاز و بخار مناسب نیست و بیشتر برای سیال های ویسکوز به کار می رود. شیر گیوتینی استیل یا شیر چاقویی استیل برای صنایع غذایی و دارویی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و جنس بدنه و دیسک و سیت رینگ استیل و جنس سیت تفلون مونتاژ می شود. از مزیت های اصلی شیر کشویی چاقویی سادگی عملکرد، قیمت پایین، وزن نسبتا کم و عملکرد بالای آن برای قطع و وصل جریان مواد پودری و مایعات غلیظ اشاره کرد. از دیگر مزیت های این نوع شیر کشویی می توان به آببند U شکل آن اشاره کرد که آببندی بالایی برای شیر کشویی چاقویی فراهم می کند.

شیر یکطرفه با هدف جلوگیری از برگشت جریان سیال نصب و استفاده می شوند.اجزای اساسی این شیرها شامل بدنه،بندآور،درپوش و نشیمن گاه می شود. این شیرها به صورت خودکار عمل کرده و در خقیقت به وسیله جریان برگشتی کنترل می شوند. به عبارت دیگر در این شیرها،حرکت سیال به سمت جلو باز شده و به وسیله جریان سیال برگشتی،مسدود می شوند.شیرهای یک طرفه را می توان براساس چگونگی حرکت بندآور،به سه دسته مهم تقسیم کرد. شیر یک طرفه کاربرد گسترده ای دارند و می توان آن ها را در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار داد، یعنی محدودیت استفاده ندارند و می توان آن ها را در پمپ های آب خانگی و خارج از ساختمان مسکونی و همچنین در سیستم لوله کشی فاضلاب آن را استفاده کرد. در حالت کلی در صنایعی که با مایعات برخورد دارند می توانید از این وسیله استفاده کنید، مثلا پمپ آب، کنتور آب، پمپ های بادی و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، یا صنایع وابسته به برق و گاز هم اشاره کرد. جنس استیل با توجه به نوع سیال و درجه حرارت در گرید های مختلف 304 و 316 و 316L تولید می شوند و معمولا با عملگر پنوماتیک از همان گرید شیر مونتاژ و استفاده می شود.

  راهنمای خرید انواع کباب پز گازی ارزان، باکیفیت و استاندارد